Wankel-Power Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 hei. jeg har en hyundai terracan 2.9 diesel 2004mod med 150 hk og automatkasse. driver med utleie av minigraver utenom min ordinære jobb. trekker mange tunge lass på henger og vil gjerne redusere dieselforbruket og øke kreftene mest mulig uten og ødelegge bilen. prøver og finne ut hvor mange Nm atomatkassa tåler men finner ingenting. bilen drikker sykt mye når totalvekten er 4,5 tonn :) finner så mange leverandører og siden jeg er blank vet jeg ikke hvem som er seriøse og hvilket produkt som egner meg best. takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedhawk Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 (endret) Vi leverer digital boks til din bil som vi legger inn program utviklet for din bil/motor/girkasse: Hyundai Terracan Terracan 2.9 CRDi 150 HP Du får 177hk og 373Nm Programmet er spesielt utviklet for automatkasse. Endret November 9, 2010 av Speedhawk Siter http://www.speedhawk.no Din tuningspesialist til bil - traktor - bobil - lastebil - bobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg