Danielsko Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hei! Har en VW Passat 1.9 TDI. Forleden dag, sluttet venstrebakdør å låse seg sammen med sentrallåsen, når man låser med en av frontdørene. Derimot, om jeg låser bakdøren manuelt, kan den låses opp med sentrallåsen sammens med de andre dørene. Videre, åpnet jeg døren og løsnet på "gummi-tingen" hvor ledningene går gjennom fra døren inn til bilen. Der var det en ledning som så ut til å være defekt. Halvparten av trådene var løsnet. Har jeg funnet problemet (og hvordan kan dette løses) ? Eller kan d være en annen årsak til dette og om så, hva? Takk for all mulig hjelp :) Siter VW Passat TDI[ ] Peugot 306 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissDragonfly Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 du kan låse opp,men ikke igjen på sentral-låsen? jeg har en nissan primera som ikke gikk an å låse noen vei med sentral-låsen,men da var det sentrallåsmotoren som var gåen og måtte byttes.Men siden det funker den ene veien tenker jeg dårlig kontakt.prøv å fikse ledningen.Eventuelt så kan du sjekke om kontakten har fallt ut.Mellom dør og kupè sitter en beskyttelsesslange. Inni denne slangen ligger ledningen til som bla styrer sentrallåsen - vett at det er noen som har opplevd dette problemet og da er det bare plugge inn kontakten igjen. Siter -Passat 04- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noober Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Har noe av det samme problemet med min. Går ikke an å låse venstre bakdør med sentrallåsen, og går heller ikke an å åpne vinduet med knappene i sjåførsetet. Siter VW Passat 98' Honda CBR 125 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsko Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 vinduene funker helt fint hos meg. noen ganger funker låsen å noen ganger ikke, så mistenker dårli kontakt, men skal også få en VW mekaniker til å ta en rask titt, å håper på om det bare er å skøyte ledninga. men skjønner ikke hvorfor når jeg starter bilen at døra låser seg opp Siter VW Passat TDI[ ] Peugot 306 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei sann Tror du har funnet problemet med låsen ja. Hadde samme problemet selv, men hos meg var det bare mye eir på kontakten. Fjernet det og siden har det vært i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg hadde samme problem på min passat, så da hadde jeg for stor sikring, skulle ha en 10A og ikke en 15A. Så det kan være det, Når det skjedde med min fikk jeg ikke opp vinduene. Også funka ikke sentrallåsen, vis jeg skulle ha opp bakdøra, så måtte jeg låse opp bak, siden det ikke funka på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg