v70 R Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Går det ann og grunnjustere gasspjeldet med og ta av batteri polene i 20 min elller noe? eller må dette gjøres med vag-com Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Trur du kan gjøre d på den måten også ja..bare vri om tenninga litt og hold den der i noen sek til du hører gasspjeldet er ferdig med å stille seg inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Ok, berre vri om tenninga til hakket før den starter eller?vil eg høre det stille seg inn altså?.Så den justerer ikkje inn vist eg starter med en gang ? Trur du kan gjøre d på den måten også ja..bare vri om tenninga litt og hold den der i noen sek til du hører gasspjeldet er ferdig med å stille seg inn Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 stemmer. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg