Gå til innhold

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

2 stk recaro stoler på understell fra vw passat for salg.

- passasjerstol uten hull

- sjåførstol har hatt små hull i venstre nedre ryggstøtte, som er sydd pent igjen.

Selges kr 2000,-

(står på hamar)

Send meg en mail ved interesse:

ole.aasvestad@gmail.com

12072010.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Endret av folkrace
Mangel på sted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke lagt ut bilde av den andre stolen også? Den står jo rett siden av den første på bildene. :) Hva slags årgang er stolene? Orginaltilbehør i en GT-utgave eller ettermontert?

Åssen er polstringen i sidevangene i setet? Jeg tenker spesielt på der førerens venstre lår (og rygg) treffer. GTi-stoler fra åttitallet er det som regel ikke filla igjen av.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke lagt ut bilde av den andre stolen også? Den står jo rett siden av den første på bildene. :) Hva slags årgang er stolene? Orginaltilbehør i en GT-utgave eller ettermontert?

Åssen er polstringen i sidevangene i setet? Jeg tenker spesielt på der førerens venstre lår (og rygg) treffer. GTi-stoler fra åttitallet er det som regel ikke filla igjen av.

Er på jobb frem til Tirsdag, så kan legge ut nye bilder da - om de ikke har blitt solgt.

Usikker på årgang - men et av de beste ex. jeg har sett, med veldig lite slitasje og falming. Polstringen og støtten vil jeg påstå ikke kan være mye endret fra de var nye.

Har bud på 1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider