Hemmlig Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Tips til trimming av godbilen min:D :D billige tips!!! Siter Mazda 626 1.8 I (godbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Du vil trimme bilen billig? Da bor du på feil planet desverre. Du kan jo kjøpe en "Turbo" og en "V6" dekal og lime på bilen. Hvor mye bedre den vil gå er jeg litt usikker på. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 sukker og kanel på tanken :roll: Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Få en kompis til å taue deg skikkelig fort da.. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Hemmlig Tips til trimming av godbilen min:D :D billige tips!!! KN-filter og effektanlegg. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Det er mye man kan gjøre. chip og trimkam (2 stk. hvis det er DOCH motor du har). Dette rådet fikk jeg fra en som kjører rally med en eldre 626. Kan også skifte til skikkelig kald lufts inntak på bilen, det er kald luft som kommer orginalt, men det blir for lite luft inn. Vet om noen som selger kald luft inntak til 626 93-97 mod. som innebærer at du fjerner flatfilteret og hele boksen der og erstatter med et kon filter og eget luft inntak. Kan plassere innsuget der det venstre tåkelyset er plassert, men her kan det komme mye drit og lort inn. Jeg skal bare erstatte med et effektfilter fra Green i første omgang, men å bygge om vil ikke koste mer enn rund tusenlappen. Men kommer det inn må det også ut, så effektanlegg vil gjøre susen. Gi meg PM hvis du vil ha navnet og e-post til noen som bygger Ferrita effektfilter til bilen vår:-) Jeg startet å lete etter ting til bilen min jeg også, men fant nesten aldri noe, men etter et års tid med leting og kartlegging på hvor man kan skaffe og utført forskjellig har jeg endel kontakter nå, så bare spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg