Jørg3ns3n Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 jeg hadde lyst å bytte til andre bak og fram lykter hvor kan man finne stilige lykter?? TIBURON emblemene kor man kan få tak i dem er det noen såm vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 (endret) jeg hadde lyst å bytte til andre bak og fram lykter hvor kan man finne stilige lykter?? TIBURON emblemene kor man kan få tak i dem er det noen såm vet??? Du finner det du trenger i tråden "generelt hyundai coupe"..(se deler og styling) Alle de koreanske sidene har bra service, og delene kommer etter 1-2 uker. http://www.bilforumet.no/coupe-tiburon-tuscani/243943-generelt-hyundai-coupe-nyttige-sider.html Endret Juli 14, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Tiburon emblemer? Det er det ikke stort mange enn jeg som kan skaffe. De selges kun i Australia og jeg tviler du finner dem billigere enn $100 AUS per emblem. Dog, jeg kan skaffe de for $55 AUS/emblem. Skal bestille opp 10-20 stk ganske snart tenkte jeg. Uansett, vil du ha det alle andre har, så er det Tuscani emblemer som gjelder: sjekk kdm-stuff.com Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 (endret) Tiburon emblemer? Det er det ikke stort mange enn jeg som kan skaffe. De selges kun i Australia og jeg tviler du finner dem billigere enn $100 AUS per emblem. Dog, jeg kan skaffe de for $55 AUS/emblem. Skal bestille opp 10-20 stk ganske snart tenkte jeg. Uansett, vil du ha det alle andre har, så er det Tuscani emblemer som gjelder: sjekk kdm-stuff.com Har da de tiburon emblemene jeg har? Tenker på noen andre kanskje? Men på bilene deres skal det vel egentlig sitte tuscani emblemene som du nevner. De gjør seg! Endret Juli 16, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ikke slike - det er den gamle typen som er til din bil. Men tenker på de runde det normalt står Tuscani på, men nå med Tiburon, til midten bak - de skaffer jeg billig! :-) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2010 Ikke slike - det er den gamle typen som er til din bil. Men tenker på de runde det normalt står Tuscani på, men nå med Tiburon, til midten bak - de skaffer jeg billig! :-) Aha :) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg