volvogud Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 be-4-you er en klubb for bil intriserte å en butikk i oslo.....hold deg til krb vis du lurer på noe om volvo ting eller skal kjøpe noe til din bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Greit at jeg burde holde meg unna Be4You, men vil ikke si at KRB-Trading er så veldig mye bedre. Greit at Kai har peiling på det han driver med, men hvis man ringer til han eller drar dit og spør om priser, og han skjønner at du ikke har så mye peil på dette, da skrur han opp prisen langt oppi skyene. Han var over 10000 KR Dyrere på ei pakke med DataSprut og montring enn et annet firma jeg snakket med. Det kaller jeg lureri! Snakker man med han på telefon virker han ikke interessert i det heletatt. Snaker for meg selv her nå :D Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Jeg kjører med bremsepapirer i bilen som sier 210 hk og 290Nm Så om de lurer på effekten er det bare og se på papirene.. Jeg har heller ikke godkjente bremser, men det ser de ikke så lett er nok mere interessert i motoreffekt om du blir stoppa langs veien.. Det er deilig med tostags ladetrykksstyring, 0.7 bar på lavsteg, og opp med bryteren-- 1.8bar HEHE!!! Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Parelius: jeg kan kjøpe datasprut til deg hos han jeg.. finfin pris da. Og monterer den i bilen din for 10 000.- blir samme montering som jeg har i min bil med panserslanger og klips og alt.. ser bedre ut enn fra fabrikk!!! Se bilder på hjemmesiden min, bare se bort ifra tenningsmodulene, de var et prøveprosjekt.. Har koblet opp Autronic smc et par ganger nå, KONGESPRUT!! Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Ser veldig pent ut... Nå tror jeg at jeg skal få ferdig motoren først, men da er det ikke umulig at jeg tar og plinger på deg... Hva er det som er inklusiv i den prisen da? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 det er at du leverer bilen uten insprut, og får den igjen kjørbar, dvs. at alt er koblet opp og jeg legger inn et grunnprogram.. Ellers så kan du kjøpe samme turboen som jeg har, kombinere det med en 531 topp og samme kam som min, da har jeg et 400hk program til deg :D bare programmet mitt koster 10 000.-!! om du skal gjøre det selv hos vs motor Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Er jeg helt på jordet eller er denne prisen med jernen og montering? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 denne prisen er for montering og program inni hjernen så komplett innsprut kommer i tillegg.. Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Syntes det var utrolig billig for mont. og hjerne... :D Hva er det du skal ha med da..... Givere, Ledningsmatte......? Du får nok en tlf etter vært. Mye ligger Autronic`en på nå da? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Må ha komplett Autronic -hjerne -ledningsmatte -4stk dyser -vanntemp sensor -lufttemp sensor -tps (throttle position sensor) -2X hall givere -2stk coiler -2stk tenningsmoduler -4 pluggledninger Dette er stort sett hva som skal til.. Kommer du til og kjøre med 531 topp eller?? Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Er litt usikker ennå... vet du om noen? :D Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Og bare sånn for morro skjyld.... Kan du gi meg en pris på alt? Hjerne givere etc. og mont. Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 :mad: vs motor er det så bra da? å då du EFI euro 96 er konge sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Hvordan sprut er det, er det den med manuell justering på boxen? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvogud Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 nei det er et reint data sprut. det er dyrt men det er det beste under pektel som koster rundt 60 000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg