deetee Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Noen som vet hvor mange volt pærene som sitter _bak_ LCD displayet får tilført? Har lyst til å bytte ut de hvite pærene, men har ingen måte å få målt volt styrken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Pella nettop i fra hverandre displayet, trur det er 12V,(samme som sitter øverst i instrumentpanelet). skal du ha en annen farge, så kan du skifte ut fargefilmen som igger bak LCD displayet. men plastikk biten som overfører lyset er som regel litt gulbrent av pæra etter mangen år, så vist du skal ha blå, så blir det litt grønt, og rød blir litt orange... Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deetee Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Oki, får prøve sette på noen motstandere og bruke 5V 8000MCD leds isdeted. For å spre lyset så tenkte jeg at jeg kunne ta en tynn plexiglass skive og pusse den med sandpapir så det blir jevn fordelig av lyset. Så 12V på de "vanlige" pærene altså. oki, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 jeg trur i hvertfall det. Det står sikkert Volt og Watt styrke på de.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deetee Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 På de 3 pærene som sitter på toppen, noen anelse om hva som er + og - ? Om - er oppe eller nede ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 + / - trenger du ikke bry deg med på en vanlig pære.. funker like bra/dårlig uansett. Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Han skulle lodde inn dioder, så det er greit å vite... Du kobler bare dioden i serie med motstanden, så prøver du deg med å snu dioden begge veier, og ser når det lyser.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deetee Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Joda, hadde tenkt til det - men tenkte jeg skulle høre først før jeg begynte så jeg slapp skru den inn og ut enda en gang :D Men da blir det UV belysning i løpet av helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Du får legge ut bilder når du er ferdig! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deetee Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 http://www.ia-stud.hiof.no/~geirslan/Div/speedoproject.avi jeg og lil'ob modda litt på speedoen hans, ble ganske nice synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg