sivertt Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 For noen dager siden (det regnet ekstremt, vet ikke om det hadde noen virkning) kutta servoen plutselig på noen steder på rattutslaget. Snurra rattet i en sving, og kjente en liten "bump" , tenkte kanskje noe hadde satt seg fast i hjulbuen men det var det ikke. Stoppet på en bensinstasjon og stod stille og snurra på rattet og da merket jeg det tydelig. Rattet fikk ved noen punkter stor motstand, men det var bare til å legge vekta på å dra den forbi det punktet, så var det normalt igjen. På veien tilbake på samme punktet var den borte. Så skjedde det andre veien og, men var ingen mønster.. Dagen etterpå skjedde det også en ørliten gang, såvidt nok til at jeg merka det. Da var det helt tørt i været. Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Sjekk om servoreima er stram nok, skader heller ikke å kontrollere oljenivået.. :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Jeg hadde samme problemet for noen dager siden etter nylig reimskifte, var da så klart reima som var problemet, lurt å sjekke=) Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivertt Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Takk for svar, skal sjekke asap;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg