arnesheim Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei, Jeg er meget fornøyd med min "nye" Xsara 2001 mod. jeg har to sett nøkler på denne bilen og den ene av disse har fjernontroll til sentrallås. slik det er i dag er det kun fjernkontrollen som virker når bilen skal låses opp og igjen. Jeg får nøkkelen inn i låsen på begge sider, men klarer ikke å vri rundt nøkkelen, jeg har oljet låsen flere gannger, men til ingen nytte. Er det noen som har forslag til hvordan den kan repareres? Eventuelt kan jeg kjøpe en ekstra fjernkontroll, noen som vet hva den vil koste? Finnes det en åpne mekanisme for bakrøren (stasjonsvogn) eller må den også åpnes med fjernkontrollen? Alle svar motas med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnesheim Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hei, Nå må jeg bytte batteri på fjernkontrollen også, er det bare å bytte, eller må man "programere" fjernkontrollen på nytt? Håper på raskt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei! Har du forsøkt å reprogrammere nøkkelen mot bilen? Det må i allefall gjøres på min c4 om den har stått uten strøm en tid. På min bil skal nøkkelen settes i tenningen, slå på tenning, holde inne låseknappen i 5-10 sek, slippe knappen, og skru av tenningen ta ut nøkkelen, så skal den virke. Framgangsmåten står i instruksjonsboken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg