integrale 16v Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Freddy har fått sparken fra Peugeot så dette kan jo se bra ut for Henning.nå er det bare å krysse fingrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Høres jo bra ut for Henning det...men kilder og linker er noe dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Jeg har ikke noen linker,det var pappa som hadde hørt det.jeg ligger i garasjen og skrur bil hele ettermiddagene og nettene så jeg får stort sett med meg det som skjer her inne på forumet,men det var jo ingen som hadde skrevet noe så da fikk jeg gjøre det for å se om det var andre som hadde noe mer info om det.men pappa sa at Loix hadde fått sparken med øyeblikkelig virkning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by integrale 16v Freddy har fått sparken fra Peugeot så dette kan jo se bra ut for Henning.nå er det bare å krysse fingrene. Er Harri Rovanperä som er tatt inn i peugeot http://rally.racing-live.com/en/headlines/news/detail/040210093532.shtml Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Loix har jo ikke fått sparken da.. Han skal bare ikke kjøre rally Mexico. Han har kontrakt på 7 eller 8 VM runder (husker ikke helt), så han skal helt sikkert kjøre igjen senere i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Ville vel vært litt dumt å sparke Fast Freddy etter bare to rally... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 loix er litt morsom han.. spøker og er blid selv om han har vraka en bil..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Phat fyr:D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg