c20let2k Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Noen seriøse norske aktører som leverer dette? Hvor og evnt erfaringer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ta det inn sjøl fra atp turbo i statene,så sparer du noen kroner og i forhold til at et firma ska ta det inn for deg:).sikkert mangen firmaer som tar inn,tror turbofun i bergen importerer slike kit fra statene:) Noen seriøse norske aktører som leverer dette? Hvor og evnt erfaringer om dette? Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Vet ikke hva jeg syntes om kitta til ATB, bolt on på orginal manifoil fungerer heller dårlig vil jeg tro, da den orginale manifoilen er lite og skrive hjem om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Turbo kitta funker bra de, men like greit å bruke ny manifold med T3 flens. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daddles1 Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Turbokongen/ Stavanger HK har det trur eg, men vait kji um dei har nettside. Han har annonser ute på finn.no. Folk er førnøyde med han: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=14278. Ring eller send e-post til han og spør. TLF 95826198( best etter 15 00) MAIL : turbokongen@gmail.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg