Gå til innhold

0-100

Ranger emnet


lil`ob

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Originally posted by RSG60

0-100 på mellom 6,5 og 7 sek, 80 - 120 i 3. omtrent 4,2

 

Dette er med 220 g-tech hester.hehe

 

Unnskyld men hva er gjort med bilen din for å få 220 "g-tech" hester?

 

 

med en ikke helt feilfri start/giring ble 8,12sec 0-100 :P

dette med stage 1 (?) chip, orginal pulley og effektanlegg hele veien + powerfilter.

 

off topic; hvor mange hk har jeg ca da? han jeg kjøpte den av sa 210, men det er bare latterlig. 180+/- er vel kanskje mer sannsynlig?

 

Med kun chip,effektanlegg og orginal pulley+lader så tror jeg vi sier rundt 160hk jeg ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Har RS-lader, 68mm reimhjul, chip, stort KN-filter, tom katog bensintrykkreg. på 3,8 bar. og enveisventil mellom ISV og retur.

 

ikke for å demoralisere deg helt men trekker du fra 35hk så er du nok nærmere målet ;) iaf med g-tech RS-lader...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fattern har en ny renovert Maserati 2.5 Biturbo som lader godt.

Vi har ca likt fra 0-100 km/t. dvs ca 6.2 sek. Vi har begge tatt tia. Han ligger på 6.0-6.4.. Han er 52 år, og ikke så rask på gassen? hahaha... Eller?

Men fra 100 km/t sliter jeg mot Maseratien. Ikke fælt, men en snute front + til 230.. Hadde 245 på nåla med 18" på Corradoen.

Det er ALT for stor dim" , så 17" 205/40 akkurat passe.

Til sommeren skal det gå fortere. Chippe ECU, osv..

Liker suge motor da vett du..

Vortech kommer kansje. 0.8 trykk =100 hk på orginal bil. Dyrt, men fett! Og med 5 års garanti. Uansett:)

1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min G-60 bruker ca 8.3 ved og redline den i 2 gearet og

litt under 9 ved og momentkjøre den.

 

SNS chip og powerfilter + cat replacement.

 

Men G60ene er horrible 0-30 km/t

De får et fall i starten hvor de går møkk elendig.

 

Samme med 3. gearet - der mister den mye effekt

når motstanden blir for stor.

 

Kjørte mot en CRX som er rimelig trimma 125 orginale

HK med porta og plana topp +++ og de som kan CRX

veit det går rimelig godt.

 

Tok den opp til 100, men etter det kom han forbi meg

og dro i fra.

 

PS. Dette er nøyaktige målinger gjort med GPS.

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

bensintrykkreg. på 3,8 bar.

Kjøpt denne? Det er gjort på 5min å modde selv til ønsket trykk, også er det gratis..... Bosch skulle jo ha nesten 1000,- og den koster vel 3-500 rundt i Tyskland og så jeg ville bare tipse....:) Får dem jo med justerskrue og, men selvgjort er velgjort.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår