Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Hei Er det noen her som vet hvordan man får ut kassettspilleren fra en Audi A6 -95? :helpme: Jeg har prøvd med diverse pinner, men den løsner ikke, sitter som bara pokker. Noen ideèr? :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg tok for ikke så lenge siden ut en original blaupunktspiller fra en Golf MK2, det var ingenting som fungerte for å få den ut. Det endte med at jeg måtte dra ut spilleren bit for bit :( Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Hehe, ja kanskje det er det som må til, men vil gjerne ha den ut på den enkleste måten :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Stikk hånda inn i kassettinntaket, bruk et tynt flatjern på begge sider av spilleren, åsså er det bare å dra.. Hardt... Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Nå er'n ute :) Ny på vei inn i morgen etter monteringsramme og isokabler kjøpt :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg