KRÅVL Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Har en '95 Punto jeg prøver å holde på veien. Har (antagligvis) truffet en dump litt hardt og det er dannet sprekker i den den usedvanlig rustne bunnpanna, som gjør at olja siver ut. Prøvde å slipe ned og lime fast biter av vanntett ductape med herdende epoksylim. Det fungerte ikke som håpet. Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Sveise? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 kjemisk metall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Har ikke lyst til å ta av bunnpanna (eksos, kjøling, mm. må av). Dessuten er stålet såpass råttent at jeg ville blåst hull umiddelbart. Trenger en provisorisk og billig løsning som funker, det er konseptet for hele bilen. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 kjør bilen så varm du overhode får den, tapp av olja umiddelbart. Gjør reint så godt det går, sparkle opp med superstål over hullet, gjerne ett lag for å plugge hullet, og så ett lag over der etter ny reingjøring. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 kjemisk metall? Slik har jeg brukt: http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=4367 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Takk for gode tips, prøver meg med Bilxtra-varianten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Har du først en sprekk er det fort at den utvikler seg. Bør helst borre hull i hver ende av sprekken for å hindre at den utvikler seg. Det innebærer selvfølgelig å ta av bunnpanna. Jeg ville i allefall tatt den av uansett og gjort en ordentlig jobb. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg