Gå til innhold

Snart skal jeg hente et par biler på havna i Oslo *skryte*

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leken den der evo'n ja! Kommer godt i skyggen med min skyline som kommer neste uke jeg ja.. :mad: dust! Neida.. :p (litt sjalu ja...)

Er den egentlig RHD den også eller?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MuVo

Gratulerer med råtøff bil Funkes!:) Men aWeX,hvordan skaffer du disse bilene? Får du dem mye billigere? Og hvordan er det med avgifter og slikt?

Jeg og Asim importerer biler fra Japan og Dubai. De vi tar fra Dubai er ombygde til venstrestyring, og blir derfor kostende mere enn å ta de direkte fra Japan. Jeg og Asim har selv vært i Dubai og møtt kontakten vår, og har selv blitt kjent med markedet der nede. Dette er en stor fordel for oss, det er mye lettere å stole på noen man faktisk har møtt. Jeg skal ikke beskrive hele opplegget vårt her, så er det noe du lurer på, ta kontakt på PM :)

Du kan også lese litt mere på hjemmesiden min. Dette er en midlertidig utgave, en ny vil komme senere.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår