Gå til innhold

Snart skal jeg hente et par biler på havna i Oslo *skryte*

Ranger emnet

Awex

Anbefalte innlegg

Om litt over en uke (forhåpentligvis Fredag den 20.) skal jeg og Asim en tur på havna i Oslo. (nei, vi er ikke prostituerte)

Vi skal hente Skylinen til bruttern, og en EVO5 vi har solgt til noen her på forumet... *host*Funkes*host*

Skal ikke nekte på at dette blir spennende. Vi prøver også å få til et lite streetmeet når jeg først er der nede, men mere om dette senere.

resize.JPG

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da var ikke det en hemmelighet lengre.

Gleder meg utrolig til bilen min kommer!

Må først og fremst få hive ut en stor takk til Trond (awex) og asim for utrolig kundebehandlig og for at de har funnet denne bilen til meg!

:D

EDIT: legger ut et par bilder til av bilen.

image0051.jpg

03.JPG

09.JPG

08.JPG

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Ja, da var ikke det en hemmelighet lengre.

Gleder meg utrolig til bilen min kommer!

Må først og fremst få hive ut en stor takk til Trond (awex) og asim for utrolig kundebehandlig og for at de har funnet denne bilen til meg!

:D

Takk for det, du har vært en elskverdig kunde du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge bilene er venstrestyrte ja. EVO`en er "sånn passe" modifisert, uten at jeg skal anta hvor mye hk den yter.Den kjører ihvertfall på standard turbo. Skylinen er modifisert en del mere. Den har det største singleturbokit`et fra GReddy, og skal yte 5-600 hk ( dette vil bli målt ). Den er veldig påkostet, med mye gromme deler. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Er bildet hentet fra Svart panser dagen eller no'?

Håper det er carbon. Mange som kjøper seg svarte originalpansere for å få den riktife racinglooken. Syntes det blir for dumt!

Uansett: To fete biler!

Hehe...På skylinen er det carbon panser. På evo'en er det svart orginal panser.

Men nå er det sånn at en evo 5 ikke er dusin vare, hverken her hjemme eller i Dubai. Så jeg kjøper uansett bilen, selv om den har et lakkert panser :)

Vi får se hva jeg gjør med panseret på den, om jeg lar det være svart, om jeg kjøper meg carbon panser, om jeg lakkerer det hvitt eller hva jeg gjør.

De første ukene er det iallfall ikke så farlig for meg hvilket panser den her, da vil jeg bare ha det morro :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår