Gå til innhold

Endelig en Corrado i garasjen!

Ranger emnet


VWfanatic

Anbefalte innlegg

Etter flere år med leting, luring, ringing og kikking har jeg endelig gått til innkjøp av en 1991 modell VW Corrado G60.

 

Etter en lang tur med en lite sammarbeidsvillig bilhenger fikk jeg endelig bilen hjem i garasjen ikveld, der skal det stå å godgjøre seg fra til sommeren:)

 

bilder av bilen kommer forhåpentligvis iløpet av morgendagen.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by xtreme-corrado

grattis med bil, noe spesielt som er gjort med den da???

 

Siden Even (VWfanatic) er så UTROLIG treig til å legge ut bilder, våger jeg meg frampå å legge ut noen gamle bilder av den bilen han har kjøpt så lenge......

 

Håper jeg blir tilgitt Even.......!?;)

 

115.jpg

 

116.jpg

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for positive responser!!

 

hva er ikke gjort med den...? neida, er ikke fullt så ille. Motormessig er den relativt original, bortsett fra rustfritt supersprint grenrør, rustfritt scorpion eff annlegg uten kat. utvendig er det full rieger RSR pakke med skjørter, fangere, grill og grilllist. Innvendig er det originalt elektrisk recaro i lyst skinn, momo ratt, momo kule og momo pedaler, trykkmåler og voltmeter i a-stolpen og div stereo i bagasjerommet. understellet består av H/R fjærer og bilstein dempere (just. bart) og stabstag under bak, og oppe og under forran. En arms visker fra bonrath.

 

 

sikkert mer som er gjort også, men kommer ikke på mer i farta.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår