Gå til innhold

Endelig en Corrado i garasjen!

Ranger emnet


VWfanatic

Anbefalte innlegg

har ikke de aller største planen ennå, bare litt sånn småting som å byttet ratt + kule og få inn det som mangler av stereo (12" + forsterker). Lurer litt på noen nye hjul også, men vet ikke helt.

 

Noen som har prøvd 18" på en corrado? burde jo ikke være noe problem.

 

bilde er fra et VW/audi treff da tidligere eier hadde bilen, så "My Bitch" skiltene har han beholdt :(

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørt de lager metall skilt et sted i drammen også, der han hadde fått laga "MY Bitch" skiltene. de var i metall med samme skrift som bilskilt.

 

Har fått den lokale dekk sjappa til å bestille inn noen 215/35/18 dekk ogås hadde han noen 7.5X18 felger med 4X100 liggende så da skulle jeg få låne de :D

 

men er i militæret og drar nordover igjen imorra, så da blir det en stund før jeg får prøvd :( det burde gå, men om det er noe særlig å kjøre på er jo en annen sak..

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorraDon

Har tenkt på 18"'ere jeg også. Har hørt litt rundt men ingen som har testa det... Får stikke opp til sharif å teste:) Får kjøpt sånne skilter i sverige foresten + at de sender til norge. I metall!

 

Hør med jackass på forumet her.... han har noen 18" som passer rett på (hatt de på golf 3)

 

ang skilter så lager alle skiltfabrikker (de som lager for biltilsynet) slike skilter til deg for en liten slant

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

har ikke de aller største planen ennå, bare litt sånn småting som å byttet ratt + kule og få inn det som mangler av stereo (12" + forsterker). Lurer litt på noen nye hjul også, men vet ikke helt.

 

Noen som har prøvd 18" på en corrado? burde jo ikke være noe problem.

 

bilde er fra et VW/audi treff da tidligere eier hadde bilen, så "My Bitch" skiltene har han beholdt :(

 

Gratulerer med fet bil!

En som jeg jobber med har 18" på sin, men da bruker han spacere.

Her er et bilde av den:

P2070053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

har ikke de aller største planen ennå, bare litt sånn småting som å byttet ratt + kule og få inn det som mangler av stereo (12" + forsterker). Lurer litt på noen nye hjul også, men vet ikke helt.

 

Noen som har prøvd 18" på en corrado? burde jo ikke være noe problem.

 

bilde er fra et VW/audi treff da tidligere eier hadde bilen, så "My Bitch" skiltene har han beholdt :(

 

På My bitch corradoen satt det 18"! Jeg jobba samme han som eide bilen før. Han kjøpte den som vrak og har totalrenovert den til det ugjenkjennelige! sprøtt å se bilder fra han kjøpte den å sammenligne med sånn den er nå. Konge med hvitt skinn interiør også da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

bilde er fra et VW/audi treff da tidligere eier hadde bilen, så "My Bitch" skiltene har han beholdt :(

 

Ikke tilfeldigvis fra VW-Audi treffet på Lierskogen?

Synes jeg kjenner igjen "My Bitch" skiltene :)

 

Uansett, fin-fin bil!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På My bitch corradoen satt det 18"! Jeg jobba samme han som eide bilen før. Han kjøpte den som vrak og har totalrenovert den til det ugjenkjennelige! sprøtt å se bilder fra han kjøpte den å sammenligne med sånn den er nå. Konge med hvitt skinn interiør også da

 

Ettersom jeg skjønte det var det disse hjula som hadde stått på bilen siden den ble bygget opp, men skal selvfølgelig ikke påstå noe. Vet du isåfall hva slags 18" det har stått på den? Og det å si den er bygget opp fra vrak er vel å ta litt hardt i, har sett bildene jeg også, og bilen var tyveriskadet, riktig nok en slem tyv som hadde vært på ferde, men å kalle den vrak syntes jeg var drøyt :(

 

Skinninteriøret er faktisk ganske bra, har ikke blitt gjort noe med på en stund, så det skal bli freshet opp og da blir det enda bedre, *gleder seg stort til sommeren*.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWfanatic

 

Ettersom jeg skjønte det var det disse hjula som hadde stått på bilen siden den ble bygget opp, men skal selvfølgelig ikke påstå noe. Vet du isåfall hva slags 18" det har stått på den? Og det å si den er bygget opp fra vrak er vel å ta litt hardt i, har sett bildene jeg også, og bilen var tyveriskadet, riktig nok en slem tyv som hadde vært på ferde, men å kalle den vrak syntes jeg var drøyt :(

 

Skinninteriøret er faktisk ganske bra, har ikke blitt gjort noe med på en stund, så det skal bli freshet opp og da blir det enda bedre, *gleder seg stort til sommeren*.

 

Vrak var den kansje ikke, men det hadde vært inbrudd i den og rutene var knust så det hadde vist kommet en hel del vann i der, så ikke pent ut uansett. Har mange bilder av den, skal prøve å lete de opp å poste bilde av felgene så er det sikekrt noen som vet hva slags det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår