Ronny_O Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hei! Jeg har fått en vectra 98modell av modern, men det er bare en 1,6l motor i den. Jeg har lest litt rundt på nettet,(uten å bli noe særlig klokere)å så en som hadde satt inn en omega mv6 motor i en astra, og lurte på om den kansje går å gjøre i vectraen? Synes at 1,6 er i det minste laget, vil ha mere nm :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hei! Jeg har fått en vectra 98modell av modern, men det er bare en 1,6l motor i den. Jeg har lest litt rundt på nettet,(uten å bli noe særlig klokere)å så en som hadde satt inn en omega mv6 motor i en astra, og lurte på om den kansje går å gjøre i vectraen? Synes at 1,6 er i det minste laget, vil ha mere nm :-) hei,, bruk en vectra v6 motor .. vist du skal ha inn en omega motor så må du ha insuget, eksos manofoil og diverse fra en vectra v6 motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny_O Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 hei,, bruk en vectra v6 motor .. vist du skal ha inn en omega motor så må du ha insuget, eksos manofoil og diverse fra en vectra v6 motor Ja ok skal se hva jeg finner , men tusen takk for innspill:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg