ThAMaZTeR Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Har moddet en Holden Monaro, hva synes dere? original: moddet: Endringer: ¤ Fjernet skilt bak, logoer, emblemer ¤ Ny bakfanger (lånt med tillatelse fra ZeiN's renault-prosjekt) ¤ Modifisert sideskjørt ¤ Modifisert frontfanger ¤ Takvinge (lånt med tillatelse fra ZeiN's renault-prosjekt) ¤ Tonede ruter ¤ Senket ¤ Modifiserte felger ¤ Lexus-lykter ¤ Street Glow (neonlys) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 en front-versjon kommer også :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Alt var fett, bortsett fra neon.... Ser ekte ut, men vinduene virker litt flate... gi dem litt blankhet så er du der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 ble pen den ;) like the den fangaren på den bilen hehe :op og fargen var ganske heftig fett med svarte felger til :P ...men neon lyset trenger du ikke..se ikke så ekte ut her j slenger med en tutorial til deg som vise åssen man gjør det ;) men en pen bil ble det ..og som JHU sa fiks vinduene gjør de litt mere blankere LInk til NEON! :P http://conceptstyling.com/forum/index.php?showtopic=8 Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 hehe, er faktisk den tutorialen jeg har brukt.. men jeg fjernet neon-gjenskinnet i vinduene og oppover karossen.. ellers er den laget på samme måten.. men ble ikke heelt fornøyd med neonlyset nei :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jeg tror jeg kom på hvorfor det ikke ser ekte ut.... så lenge selve røret ikke er synlig vil du kun se lyset der det treffer noe (bakken) så luften mellom selve røret og bakken skal ikke ha "neon" farge.... med mindre det er seriøst tåkete i rommet da :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 så nesten ut som d var zein som har modda dn... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by jallis så nesten ut som d var zein som har modda dn... Hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg