Gå til innhold

aircondition A6 2000

Ranger emnet

hmekk

Anbefalte innlegg

For noen uker siden begynte det å dryppe vann inn i bilen.Vannet kommer inn på venstre side bak hanskerommet.Det er rent vann og må komme fra klimaanlegget.Hørt at det kan være en drenerigsslange som er tett og må blåses ren. Har skrudd av hanskerommet og det drypper ganske mye ned bak og på teppet etter kjøring.

Gulvteppet er helt vått både foran og bak på venstre side.Noen som kan hjelpe meg videre?Eller har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se hvor vannet kommer fra, men det skulle visst være et vannkar som kondensen fra aircondition går ned i som er tett.

Der kanskje slangen fra dette karet som er tett og vannet renner inn i bilen. Men jeg finner hverken karet eller slangen!

Har noen vært borti dette problemet?

Endret av hmekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan ikke finne slangen. Lurer på om noen vet hvordan den ser ut og størrelse diameter?, og eksakt hvor den ligger?

Eller om det kan gjøres på en annen måte kansje inne fra cupèn?¨

Takker Fartstripa for svar! Men jeg kommer ikke videre, så om det er noen som kan gi mer detaljert hjelp er jeg glad for det.Er 3 ukers ventetid på verksted og ellers lite igjen av feriepengene!

Endret av hmekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk detaljert hjelp på denne siden;

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1675861

Utløpet i torpedoveggen var tett og nå renner vannet ut under bilen!!!

Det kom tidligere vann ut også fra toppen av dreneringsrennen,- får håpe at nå når utløpet nede er åpnet vil det være tett her.

Men skal si det fløt med vann under for og baksete!!! Har fjernet plastlisten mot dørene og løftet teppe så godt jeg kunne. Tror jeg har presset ut flere liter vann fra skumgummien.Ja, så får jeg bare håpe at bilen ikke har tatt noen skade av dette og det tar vel noen dager før det er tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider