passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dissey Har bare fjører. De som de selger på mekonomen. de er svenske tror jeg. husker ikke navnet Lesjöfors kansje? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Kilen red heter de. made in Sweden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by passat kara ok danke, bare lurte på hvordan dekk du hadde og hvor mye luft du hadde i hjul buene, tru e må ha større felger og dekk ska e få fylt ut mine.. syns min ble dritt høy.. ell leppa er jo lav da :/ men men kjøre med 195/50-15 og det er SMÅTT smått... SMått å godt ;) hehe nei det er alt for smått.. uansett.. hvordan var det å ta av listene på kjerra di? mvh vemund De sitter fast med plugger og de fleste pluggene satt meget godt fast. måtte lirke litt å skyve de ut av festene i lista, men dro ut noen fester også da... kjekt med sinna lim da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Da blire noen nye oppdateringer på gang her ;) måtte bare montere sånn fort og gææli... skulle gjerne ha hatt noe lakk på, men må sparkle opp igjen rillene.. :( var vist ikke bra nok i følge oppretteren... så I got work to do...! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Kult med bilder, bra du ikke satset på den andre grillen da, ellers hadde den blitt helt lik min, vi har til og med samme farge. :) skulle du sparkle igjen rillene ??? hvorfor ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 må sparkle opp der vi har sveist.. ikke sparkle igjen.. hehe. den andre grillen var ikke helt lik din - din bygger litt ut.. men samme farge ja;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by [kj] må sparkle opp der vi har sveist.. ikke sparkle igjen.. hehe. den andre grillen var ikke helt lik din - din bygger litt ut.. men samme farge ja;) hehe blir kuul bilen din.. liker grillen, men skjønner ikke helt hva dere syns er så kult med de lyktene der.. når jeg ser dem minner det meg om gamla i samma veien som meg.. liker dem ikke.men smaken er som baken :D Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Er interisert å få tak i slike hoved lamper som du har på passaten din men har ikke fåt tak i noen enda fant noen sota hovedlamper i tyskland men de var solgt har selv en sølfarget Passat Stasjonvogn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Takker for papirene på senkesettet..... får håpe det går ..... :rolleyes: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 sota slike lamper er groooomt!! har en kammerat som har det på en rød bil -bra pent! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Har kjøpt meg PG 6.5 comp sett og coax høytalere til dash.. pluss at jeg har handlet meg bakfanger.. så nå blire vell bra. må prøve meg med noen nye bilder etterpå vell ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 di høytalerne vi var å henta nå var jæveli kule i utseende. vurderer sånne selv en gang :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 så jævlig brae ut ja. leste på webben at det var aluminiums membran på dem... hehe!! så blir vell bra væ ;) kommer ned og banner litt etterpå du vÆ? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by [kj] så jævlig brae ut ja. leste på webben at det var aluminiums membran på dem... hehe!! så blir vell bra væ ;) kommer ned og banner litt etterpå du vÆ? Det gjør jeg helt sikkert.. ring på da vøttø.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 den er grønn Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg