Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet

[kj]

Anbefalte innlegg

var ikke grillen jeg tenkte på da ;) tenkte mest på PC'n.. hehe

mongo grillen får jeg igjen pengene for, vist ingen vil kjøpe grillen og papirerne da - for 1000kr, så får den personen ny og forhåpentligvis en hel grill når de får byttet den.

Hvor mye er han kammissen din intr i og gi for maskinen da?glemte og si at det sitter et ATI Radeon 9600 kort der... så er en bra spillemaskin - bygd den selv på verkstedet på jobben (jobber med service på PC) så ikke noe tull der i går'n

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by [kj]

var ikke grillen jeg tenkte på da ;) tenkte mest på PC'n.. hehe

mongo grillen får jeg igjen pengene for, vist ingen vil kjøpe grillen og papirerne da - for 1000kr, så får den personen ny og forhåpentligvis en hel grill når de får byttet den.

Hvor mye er han kammissen din intr i og gi for maskinen da?glemte og si at det sitter et ATI Radeon 9600 kort der... så er en bra spillemaskin - bygd den selv på verkstedet på jobben (jobber med service på PC) så ikke noe tull der i går'n

kan høre med han i helga jeg :D

hvor jobber du hen a ? elkjip? hehe

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal drive litt med bilen i dag, vist været blir bra - så skal se om jeg ikke får lånt ett digi kamera ;)

jobber på johnet datasystemer, på gran. hehe, så ikke noe elkjip her nei - vi får all servicen ifra elkjip og expert fordi de ikke får til noe selv ;) så det betyr vell at vi kan litt :P muhaha

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøøøøøøøøøøøøøøøøøft trodde du sku gå for netting grill jeg!

hvor mye måtte du gi for den der? den er jo dritt fin!!! liker sånn!

legger opp skikkelig anlegg ser jeg.. 2 forsterkere?

ser jeg 3 signal kabler bakover der?

hadde det i gamle bilen får vel nesten ordne det på "ny" passaten også.. ska spelle littt. fikk i stan anlegget i dag så får se litt til helga om det blir mere.

tru bilen din blir råå!!!

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må jo legge opp litt da ;) kan jo gjøre det onkli når man først har rivd fra hverandre hele bilen da hehe. men skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde trodd at grillen din skulle bli sååå nice da!! ser jo skikkelig bra ut da :)

jeg kjøpte jo først den grille som er lik denne jeg har nå, bare at det er gitter på den - men den passet så dårlig at jeg ville bytte den. Men i stedet for og vente i en EVIGHET på og få den som skal byttes, så kjøpte jeg meg ny på NBS til 2500 kr.. men vist du er intr i den med gitter så kan du få kjøpe den for 1k - eneste er at du må bytte den inn da, så du får en ny ifra det firmaet som jeg kjøpte ifra... har papirer og alt liggende, så skal ikke være noe prob.

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må jo legge opp litt da ;) kan jo gjøre det onkli når man først har rivd fra hverandre hele bilen da hehe. men skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde trodd at grillen din skulle bli sååå nice da!! ser jo skikkelig bra ut da :)

jeg kjøpte jo først den grille som er lik denne jeg har nå, bare at det er gitter på den - men den passet så dårlig at jeg ville bytte den. Men i stedet for og vente i en EVIGHET på og få den som skal byttes, så kjøpte jeg meg ny på NBS til 2500 kr.. men vist du er intr i den med gitter så kan du få kjøpe den for 1k - eneste er at du må bytte den inn da, så du får en ny ifra det firmaet som jeg kjøpte ifra... har papirer og alt liggende, så skal ikke være noe prob.

er fornøyd med den jeg har jeg syns den ble kuul men er ikke fornøyd med lakkering og litt sparkling synes desverre :/ ska lakke litt til i helga tru.

men jeg kunne godt tenkt meg å hatt sånn grill som du har! den er så jævli tøff! baaaaaaad ass passat! ser litt rart ut på en orginal passat men når man får lakkert fangere og senka og sånn kan det blir rått tru e!

2500 er jo ikke så ille heller! si fra neste gang du skal til nbs kansje jeg slenger meg med en tur! du bor jo ikke så langt unna meg da, må nesten beskue passaten din en gang.

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle egentlig selge setene mine, men ble ikke noe av fordi den GT inredningen jeg hadde kjøpt var full av mugg... :(

men du har GT inredning har du ikke?? hehe

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da sitter vi på samme plankene da ;) har vanlig grått CL interiør jeg da... har du baksete med mittarmlene??

jeg har blått / grått :( Vil så jævli ha vr6 skinn seter.. sjekke på mobile.de er ikke såååå dyrt for vr6 "delbil"......

sku hatt midtarmlene bak :/ fått inn litt luft..

men fy faen jeg VIL! ha den grillen din.. den var RÅ!

den grillen, skam senka passat og kuul lack og du har en slager!

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider