haakon88t Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Hei, Har en passat 03 1.9 tdi 4motion med kødden ryggesensor. Når jeg setter bilen i revers uler det HELE tiden uanz. Jeg hørte på dem for å sjekke om noen var defekt. men nei. alle "tikket". Kjørte diagnose med vagcom. "Park assist" "No fault code". Plukket ut alle sensorene og renset dem med elektronikk spray, men det hjalp heller ikke. Hva nå? Levere den på møller vil jeg helst slippe, for dette dritt problemet. Takker for svar =) Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon88t Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hmm. Ingen som har noen forslag? Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Noe som befinner seg foran sensoren er det som faller innn hos meg, slik at den tror den er like ved noe hele tiden. F.eks ripe i deksel/plastikken foran sensor, løs plastikbit e.l inni sensoren eller noe i den dur. Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon88t Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Da virker dem igjen! Merkelig, har ikke gjort noenting, plutselig er det bare i orden. Er nok ikke lenge før det kødder seg til igjen=/ Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg