sigurdog Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Noen som vet om golf2 fangere passer på golf 1? Hva med 90-fangere? Jeg har cab med karmann styling så hjulbuene er i svart plast, byr det på problemer i eventuell sammenføyning med fangere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Hvorfor bytte Karmann fangerne med 90 fangere??? Uansett så passer ikke Golf 2 fangere uten noe videre på en Golf 1, de er for breie. Blir skjeldent bra resultat, vanskelig å få de til å henge rett. Enten behold Karmann stylinga eller riv av hele greia og kjør med "ekte" Golf 1 utseende (sistnevnte er selsvagt penest :D) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Du må "modde" 90-fangere fra golf II for å få de til å passe. Jeg gjorde det en gang, men det er jævlig vanskelig å få det til å bli pent. Varmepistol er et must. Hjulbuer i plast er noe av det enkleste å tilpasse. Enig med Baldrick. 90-fangere er så sinnsykt oppbrukt. Skal du ha noe som vekker oppsikt i dag må du ha "old-school" eller clean-look. Lykke til. PS- legg ut bilde av karmann-stylinga. jeg er litt usikker på hvordan den ser ut. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Det lar seg gjøre å tilpasse 90 fangere på Golf1. Bakfangeren på kappes, ca 9cm på mitten for at den skal passse. Å så er det en del skjæring i noen kanter for at det skal bli bra. Det går ann å kjøpe sett med 90 fangere som er ferdig tilpasset golf 1!!!! Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Kjetilmh Det lar seg gjøre å tilpasse 90 fangere på Golf1. Bakfangeren på kappes, ca 9cm på mitten for at den skal passse. Å så er det en del skjæring i noen kanter for at det skal bli bra. Det går ann å kjøpe sett med 90 fangere som er ferdig tilpasset golf 1!!!! eeeeh.. kutter du den 9cm på midten så vil du jo ødelegge hele formen på fangeren... vil jo få en "kløft":D på midten da.. greit at det enkelte ganger er en fordel, men ikke her :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Fanger'n foran er kræsja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Finnes Golf Cab Karmann med vanlige "små" fangere og vanlige breddere også.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by pololars Finnes Golf Cab Karmann med vanlige "små" fangere og vanlige breddere også.. Såvidt jeg vet er alle Golf cab, Karmann... står ihvertfall det også i vognkortet på min. Men det er forskjell på Karmann og "Karmann styling", min har opprinnelig (og snart igjen) små fangere. Som det blir sagt lenger oppe, en får kjøpt "90 fangere" til Golf 1, men de koster normalt ganske mye. Jeg solgte mine igår for 2500 kroner, koster nye på NBS nærmere 6000 med blinklys. Tilpassede Golf 2 fangere er skjeldent en vellykket løsning. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Bra!!! Ser ut til at jeg kunne spart meg den kræsjen!!! Hadde pene "Old School"-fangere med krom lister, de som satt på orginalt. Nå er'n trøkket inn på midten. Får satse på høgger'n ser det ut til.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg