LuxXxuS Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 hei! noen som veit om de selge bærekule på biltema? sku har hatt det og ringte de i dag men kjerringa som jeg snakket med var jo heilt kokok og forsto no ikke hva jeg sa. sjekket katalogen men da sto ingenting om "bærekule" finnst det et annet ord for dette? når jeg surfet litt på nettet for å sjå hvor folk fikk tak i bærekule skreiv mange at biltema har. noen som veit dette? er til en 1990 Vectra a Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Vet ikke om du får løs bærekule/opphengskule eller om du må skifte bærearm. Biltema har ikke, men det pleier ikke være dyrt hos Opel heller Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 det får du løst hos biltema ja...har handla bærekuler til min gamle vectra der...men dei er skrudde, og dine er nagla fast;) så du må bore ut dei gamle festene...en smal sak=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg