Audi 1,8T Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei, jeg vurderer og gjøre noe små ting med min audi etter jeg har fått penger for sommerjobben:) men har egentli ikke noen anlese hva jeg skal gjøre. Noen som vet av noen gode effektanlegg til disse bilene, det er en 99-modell. Kom gjerne med tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Litt vanskelig når vi ikke vet hva du har gjort bilen fra før.. Men ville starta med senk, felger og facelift-lykter foran og bak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Har ikke gjort stort med bilen, satt i anlegg. Vurderer felger, bakrutesenker, og en liten vinge(m3 look) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Dropp bakrutesenkeren og vingen foreløpig, og gå for ett felgsett og et billig senkesett... Hjelper ikke så mye med nye store fancy felger, når bilen står på stylter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 1,8T Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Vet du hvor store felger det går annt å ha på disse Audiene? Hvilket senkesett anbefaler duda? bor nemmeli i en kommune der staten ikke er så flink med veiene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Går vel fint på 20" Men ville vel muligens anbefalt 18" om man vil senke litt. Selv har jeg 19, men må nok ned i 18 når bilen skal bli lav. Ang senkesett, så må nok noen andre komme med anbefalinger der. Sitter og vurderer hvilken type jeg skal gå for jeg også for tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 synes 17" er pent på dem.... TA tecknik er greie sett.. Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deadprez Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Hvilket senkesett du skal ha kommer helt ann på hva som er viktig for deg. Jeg personlig valgte H&R, de senker ikke mye, men gir bilen mye bedre veigrep. Du får senkesett helt ned til 1000 spenn, men det er ikke mye å skryte av. De beste settene er fra H&R og Koni. Når det gjelder felger, så må du huske at det ikke bare er størrelse i høyden som er viktig, men også bredden på felgene. Kjører selv 8,5 * 19 rundt hele, men nå har jeg quattro, vil anbefale deg 8*18 for best kjøre komfort og bra utseende. Siter http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg