Cathan Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Er det noen som vet hvor mye bonus det er normalt å miste ved et uhell? Jeg kjørte i ræven på en bil i februar og skadene på bilen min kom på ca 60000 kroner. Er usikker på bilen jeg kjørte på. Jeg tok skaden på forsikringen. Jeg hadde full kasko på bilen og 70% bonus. Forsikringen kostet meg 4900 i året. Nå har jeg mistet 30% bonus og forikringen har gått opp til 8300 i året. Forsikringsselskapet er Enter Forsikring. Jeg har sjekket litt rundt på nettet og funnet forsikring ned mot 5500-6000 kroner så jeg kommer til å bytte selskap ganske fort. Må bare få ringt til et selskap ettersom det er lettere å få rabatter over telefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Er 30% bonustap ved skade. (som du har merka) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Er du heldig får du 10% igjen med en gang du bytter selskap eller bil ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Normalt sett kan man regne at bonustapet utgjør ett totalt tap på 20.000,- ved en skade når man hadde 70%... grovt regnet :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 "funnet forsikring ned mot 5500-6000 kroner " - har de da spurt deg om du har hatt skade de siste tre årene da? Bare noe å ta med i vurderingen. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg