Bamsemoms Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 (endret) Hei! For ca 3uker siden dro jeg og en kammerat til Nürburgring for å teste nordsløyfa. Dette har vi snakket om strot sett på vær på fest vi har vært på og nå fant vi ut NÅ skal vi dra nedover. Anbefaler alle som har interessen å dra ned dit, dette er bilmekka. Masse koselig mennesker, grome biler og en atmosfære som oser bil. Dette er garantert ikke min siste tur ned dit. I den anledning så har jeg laget en film av en av rundene jeg kjørte der nede. Bilen er en Toyota Auris 2,0D4D. Noen bilder Bilen vi brukte på banen Var mye gromt på parkeringsplassen i depoet Nissan hadde eget showrom for publikum som vi var innom (Den hvite er SpecV kun 50stk kommer til Europa) Denne kunne jeg ha klart meg fint med Inne på Ring Verke, ett museum/fornøyelsespark Så fikk jeg noen der hjemme til å knipse ett bilde på webcammen di har i depoet på Nürburgring Marius Endret Juli 23, 2010 av Bamsemoms Feil Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Har fått redigert noen flere filmer fra turen Ris og ros tas i mot :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Dette virker jo veldig artig. Kunne gjerne tenkt meg å ta turen ned ditt. Men jeg hadde nok ikke tørt å kjøre min egen bil på bana. Men du får vel leid noen brukbare bmw,er der nede har jeg hørt. Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Dette virker jo veldig artig. Kunne gjerne tenkt meg å ta turen ned ditt. Men jeg hadde nok ikke tørt å kjøre min egen bil på bana. Men du får vel leid noen brukbare bmw,er der nede har jeg hørt. Ett firma som er veldig store på det der nede er rent a racecar http://www.rent-racecar.de/ Bare ikke finn på å ta en vanlige leiebil ut der. Det kan koste deg dyrt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Ser jo helt rått ut. Kunne gjerne tenke meg en tur rundt bana, med en e46 m3. Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crux- Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Artig å se flere bli hekta på kjøring/atmosfære der nede :) Går faktisk ikke an å bare reise der en gang og aldri ville ønske seg tilbake. En måned til vi legger turen ned :D Siter Feature JustStance.com http://www.juststance.com/style/wheels/not-your-everyday-s2k/ JDM wheels --- ask me: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Ser utrolig digg ut! Blir nok en tur om noen år ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Artig å se flere bli hekta på kjøring/atmosfære der nede :)Går faktisk ikke an å bare reise der en gang og aldri ville ønske seg tilbake. En måned til vi legger turen ned :D Atmosfæren der nede er helt spesiell. ALLE er i godt humør, alle elsker bil og er interisert. Om du trenger hjelp eller lurer på noe kan du spørre hvem som helst og du får råd og vink. Jeg og kammeraten min kom i kontakt med noen fra ett forum som heter The Auto Union. Dem viste oss rundt og var vedlig venlige. Det endte med at vi spiste middag med den gjengen vær kveld på Pistenkause. Pistenkause er det stedet som ALLE spiser når dem er dere nede. Det stede OSER og har masse historie i og på veggene. Det er familien til Sabrine(Hun som kjører Ringen Taxien) som driver. Hyggelig folk og en atmosfære som er helt spesiel. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg