Gå til innhold

ditt stuk/stance - projects of Norway!

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

merca er grei nok, golfen din er jo en rat-LOOK, må helt klart har mye bredere felger å mye mere senk for at dette skal kalles stance, Hellaflush er ordet som dere ikke forstår:)

Du har jo bare bevisst at du ikke vet hva stance eller stuk egentlig er, rust er en LOOK som jeg never ovenfor, trenger ikke ha noe med stance/stuk å gjøre. Nøkkelordet er som sagt HELLAFLUSH.

Et bilde sier mere en 1000 ord, studer ;)

Fitment.jpg

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en LOOK, men som du sier da synes du macgayver sin bil også er harry?

Trodde faktisk du lekte dom først men skjønner at du ikke var heldig me di innavla genene dine ;)

den er harry, men ikke like harry som den gamle golfen din XD!!!

jeg kan umulig vær innavl, mamma er fra kvinesdal og pappa er fra vigra, ålesund. Hvem er du sa du?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du er treg siden golfen min er solgt, og det kan på ingen måte si at golfen min var harry, da er det vertfall ikke tvil om at du ikke vet hva du snakker om, folk som bor på landet skjønner ingenting, er faktisk blitt morsomt å se alt det usaklige som kommer utav deg :) fortsett gjerne, hva blir det neste?

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du er treg siden golfen min er solgt, og det kan på ingen måte si at golfen min var harry, da er det vertfall ikke tvil om at du ikke vet hva du snakker om, folk som bor på landet skjønner ingenting, er faktisk blitt morsomt å se alt det usaklige som kommer utav deg :) fortsett gjerne, hva blir det neste?

Hvorfor var ikke den harry?

ja han syns golfen min er harry, og ja han syns sveisen min er stygg!

Sveisen din ser ikke ut, men det har vi blitt enige om før :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider