Broseen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Har målt litt i dag igjen. Startet i dag på morran, på tomgang målte jeg rundt 13,9v. Etter en to mils tur med mye høy musikk og aircondition målte jeg 13,6v med alt elektrisk på, også dette på tomgang. Når vifta starter faller spenningen helt ned til 13,0x. Dette er kanskje normalt. Når vifta stopper er det på 13,6v igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Du får prøve å skifte laderegulator. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Jeg satt i nytt batteri. Resultatet nå er 13,6v på tomgang, stigende til ca 13,9 ved 2500 omdreininger. Synker til 13,0x når vifta starter, men i motsetning til tidligere så tar det seg kjapt opp til 13,6v igjen. Slik som jeg vet det skal, spenningsfall første sek. Takk for alle innspill, case closed? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg