Bujk1 Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Har vært uheldige å fått en lakkskade da vi skulle ta ut noe fra bilen. Skaden er på "dørkarmen". Vet dere om firmaer som reparer denne type skade? Har tidligere lest at det finnes et firma som varmer opp lakken sånn at man slipper å lakkere? Har bilde av lakkskaden som jeg har lyst til å legge ut, men finner ikke hvordan jeg gjør det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Legg bildet ut på twitpic, Flickr eller lignende og legg inn en link til det. Den metoden du nevner har jeg aldri hørt om. Er skaden inni karmen sånn at den kun er synlig når døra er åpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bujk1 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Legg bildet ut på twitpic, Flickr eller lignende og legg inn en link til det. Den metoden du nevner har jeg aldri hørt om. Er skaden inni karmen sånn at den kun er synlig når døra er åpen? For ikke til å laste opp bilde, men har lastet opp bilde på et annet forum. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=160133 Skaden er inni karmen, men er litt synlig utenfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 micropaint heter det vel om jeg ikke husker feil. http://www.micropaint.no/ Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Der må du enten pensle i ny lakk, eller lakke opp igjen, å varme opp lakken for å fikse lakkskader er desverre ikke muligt, varming er brukt ved retting av mindre bulker der lakken er uskadet for å unngå at lakken sprekker, og på plastdeler Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg