Gå til innhold

audi a6 2,4 v6 bruksbil :)

Ranger emnet

jonas_ueland

Anbefalte innlegg

Hei, har anskaffa meg en audi a6 1998 modell. den er generelt bra stand.

er eugokjennt i mars og reg reim er bytta på 307 000 :)

Men så kommer mennet :P den er gått 311000 :)

Det er ikke enormt positift. men den er enormt go å kjøre. virker ikke som den er gått 300k. kassen girer fint og motoren sviver fint :) eneste den er ganske dau, men audi mente det var katalysatorne som var tette.

men nokk om det, de som er planer for bilen er

- nye dekk og felger

- få lakkert skjermene fremme på ny

- fikse abs (ny hjerne)

- skiffte til devil light front lykter

- fikse eksos

- nye baklykter (svarte led)

- få bilen damp rensa i seter vegger tak og allt ( er en småbarnsfamilie som har hatt den :P )

- kansje senkes

- sote ruter

- få tak i plate runnt skiltet som er svart som er på alle som er nyere en 2001 troor jeg

har et dårlig bilde her, kommer flere med oppdatering etter hvert.

http://i711.photobucket.com/albums/ww118/jonuel1/audi%20a6/38398_409519496905_678846905_4933204_780376_n.jpg

setter stor pris på komentarer :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Trenger seriøst hjelp!

kjørte en helt fin og rolig tur, med min audi a6 2,4 v6 1998 modell, så plusselig i en svak bakke begynte bare turtalet og stige. og bilen begynte bare og trille. så etter 2 sec så var det ikke kontakt mellom motor og girkasse, virka nesten som om den girr i fri. så stoppa jeg bilen med et og gikk ur for å se. da var det en ganske hefftig oljestripe etter bilen. og det viste tydelig hvor det komm fra. freme i høyre hjørne når du sitter i bilen. det hadde til og med spruta så det rant over lykkta.?

hva kan det vere? MÅ få fiksa det fort :/

Det er veldig tydeleg at det er kommt fre en plass bak lykkta..

følkte foresten olje stripa etter bilen den var sikkert 1 km lang :S

HJEELP FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...