golfpilot Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Hei Jeg har en golf III 1997 mod. 1,6 GL automat. kan noen tipse meg om hva som kan være feil da jeg ikke får fult turtall på motoren.Den går greit opp til 4200 omdr. men etter det er det stopp, kan lure den opp til 4600,men den vil ikke høyere. Høres ut som det bråker fra innsuget når jeg tråkker gassp. i bånn. Kan det være luftmengdemåler? bensintilf.? eller? Har sjekket vakumslanger, bensinfilter, regrem på merke osv. Håper på svar som kan løse problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Ville starta med å få målt bensintrykket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 kan være luftmengdemåleren...at den tar inn for mye luft? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 kan det være turtallsensoren? at bilen går i "dvalemodus"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 (endret) kan det være turtallsensoren? at bilen går i "dvalemodus"? Nødmodus kanskje ;) Setter en knapp på LMM. Lån en fra en annen bil med lik motor ;) Er sikkert samme LMM i Passat, Vento, Polo, Sharan osv. Evt kan du lese ut feilkoder, mulig det hjelper deg. Endret Juli 26, 2010 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfpilot Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Fant ut av feilen.!!!! Katalysatoren var helt tett. Ny del og alt i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg