Gå til innhold

Cartoon av bilen min

Ranger emnet


TommyTott

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som kunne laget en cartoon av en rød Mx-3?: ?displaypic=donky03%2FPICT1652.JPG&non_lr=

 

bilde av felgene kommer når jeg får tatt bilde (ca kl 17-18 i dag)

 

Tenker da mest på en slik Cartoon som feks Jonte har i avataren sin: avatar.php?userid=481&dateline=1071827571

 

Noen som kunne fikset det?

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no

Slike tegninger kan du/dere få kjøpt av meg, også med deres egen bil avbildet. Et A3 bilde koster kr 25 pr stk og ag deres egen

bil koster dette kr 800.-

Har ca 1700 forskjellige bilder, så det finnes sikkert et av de meste bil/fly/båt/motorsykkler modeler.

 

Angående disse bildene som dere bruker i profilen deres så er dette desverre ikke lov på grunn av kopi rettigheter.

 

Jeg sitter som forhandler av Koolarts produkter i norge å håper dere kan akseptere at det faktisk sitter noen som har laget disse og dermed sitter på rettighet, selv om dere kjøper et stort A3 bilde så kan dere ikke bare kopiere og bruke dette til hva dere vil, men kjøper dere et slikt bilde av deres egen bil som dere bestiller selv så kan dere bruke bilde til hva dere måtte ønske.

 

martin@vwbus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.vwbus.no

Slike tegninger kan du/dere få kjøpt av meg, også med deres egen bil avbildet. Et A3 bilde koster kr 25 pr stk og ag deres egen

bil koster dette kr 800.-

Har ca 1700 forskjellige bilder, så det finnes sikkert et av de meste bil/fly/båt/motorsykkler modeler.

 

Angående disse bildene som dere bruker i profilen deres så er dette desverre ikke lov på grunn av kopi rettigheter.

 

Jeg sitter som forhandler av Koolarts produkter i norge å håper dere kan akseptere at det faktisk sitter noen som har laget disse og dermed sitter på rettighet, selv om dere kjøper et stort A3 bilde så kan dere ikke bare kopiere og bruke dette til hva dere vil, men kjøper dere et slikt bilde av deres egen bil som dere bestiller selv så kan dere bruke bilde til hva dere måtte ønske.

 

martin@vwbus.no

 

 

jeg regner med at jeg har lov til å bruke min avatar.. den har jeg betalt mye mer enn 800 for,,

www.opelragger.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no

Denne Opelen kommer ikke fra mitt sortimang, så fra mege r du trygg.

 

Kommer nok til å ta en opprydding på disse og andre nettsteder som bruker disse som evt loggoer.

 

Kan i samme annledning føye til at nå kommer alle 1700 bildene som bakgrunns bilder til mobil telefonene som har farge skjerm.

 

Så løp og kjøp

 

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by http://www.vwbus.no

Denne Opelen kommer ikke fra mitt sortimang, så fra mege r du trygg.

 

Kommer nok til å ta en opprydding på disse og andre nettsteder som bruker disse som evt loggoer.

 

Kan i samme annledning føye til at nå kommer alle 1700 bildene som bakgrunns bilder til mobil telefonene som har farge skjerm.

 

Så løp og kjøp

 

Martin

 

 

Lykke til med å starte søksmål mot alle som har slik logo på diverse forumer! Blir overrasket om myndigheten gidder å løfte en finger..

 

Dessuten, all pr er god pr, og de avartarene fungerer jo dritbra som reklame for bedriften din!

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no

Har ikke tenkt å saksøke noen, men kansje oppfordre til å legge ut link. hvist du ser så har de faktisk tatt ut bilde også lagt det in under bilforumet.net sinde sider.

 

 

Ang å tegne sin egen bil så ligger jo det i prisen at du har rettigheter til ditt eget bilde. jeg tar kr 1000 for å tegne din egen bil og det bilde kan du bruke så mye og til hva du vil.

 

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår