esekiel Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Hei! Har en golf som er ujevn når jeg holder jevn gass..Det føles ut som den hakker. Dette er mellom 2-3 tusen omdreininger ett sted og føles ekstra godt i andre gir. Har byttet lambdasensor for ikke så lenge siden...Noen andre ideer til hva det kan være? Den hakker ikke noe når jeg er på høyere turtall, si jeg ligger i 120 i 5 på langkjøring, da er den helt fin.. Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqqi_88 Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Hadde samme problem på min bil. Veldig vanlig at bilen hakker på lav-turtall eller høy gir og lavt turtall når pluggene er dårlige. Prøv først å bytte alle tenn-pluggene, hvis ikke det hjelper så hadde eg gått videre over til tennkabler. Det skal hjelpe. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillelygre Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg har det samme problemet. Dersom jeg står i ro og gir gass opp i 2-3000, å holder den der, så ligger turtallet å varierer +/- 100... Jeg har 1.6 Highline 99 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Footy Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Jeg har også samme problemet, spurt her på forumet noen ganger men egentlig aldri funnet fasit... Gofl IV -98 1.4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg