acoupe Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Ofte så fusker turtelleren min. Den legger seg noen ganger på null og blir der til jeg gir en liten trøkk på glasset foran den. Hva kan være galt ? Jeg har en 91.mod audi coupe. all hjelp mottas med takk ! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 er ikke sikker om glasset tar inni nåla, den ligger hvertfall noen ganger på null til jeg slår litt på glassen. Er det en stor operasjon å fjerne glasset å kikke litt på nåla ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 ingen stor operasjon... 4 skruer... du må ta av dekselet rundt rattstammen, som er to skruer i underkant... så er det to skruer som holder instrumenta på plass... når de er borte kommer resten av ser selv...3 kontakter bakpå som må av og... Siter ThEo4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg