TunaSnak Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Halla, jeg har nettop kjøpt meg en primera med en 1.6 motor og lurte på om, hvis man skal bytte motor fra en 1.6 til en 2.0. er det da samme motorfeste? eller må man da bytte gir også? jeg er ikke sikker på om man bare trenger å bytte motor, eller om du må bytte drivaksler, gir, foringer osv. :D takk for hjelpen på forskudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ett lite tips, hvilken primera(P10,P11(144) eller P12), og gjerne litt info om hva slags motor som sitter i nå, er det en P10 så tror jeg både 1,6 og 2.0 er CA(så lenge det ikke er snakk om 16V), er det P11 er det vel Mye SR, stemmer det jeg minnes vagt, men langt ifra sikkert, så skal det gå greit med fester og slikt. Men som sagt, jeg er veldig usikker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TunaSnak Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 det er en p11 med 1.6 gx motor..? :) og tenker på å bytte til en sri, hvis det var mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg