Astroholm Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei. Er det noen som har et lurt tips når man skal presse på svinghjulsdemperen etter å ha skiftet registerem/vannpumpe? Ser på nettet/håndboka at det finnes et toolkit 6792 for dette. Får man lånt dette hos forhandler? Astroholm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 den "svinghjuldemperen" er det den som stramer regreimen du mener? eller? isåfall om det er den du mener så skal du presse den i sammen og sette inn en låse pinne i et hull på siden -den pinnen dras ut etter at den er montert mot strameren. er det noe som heter svinghjuldemper? da jeg ikke kan se for meg hvor kan slik "demper" kan sitte rundt svingehjulen og hensikten:) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroholm Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 (endret) Hei. Her kommer et bilde som viser hva jeg prøvde å forklare. Det er del nr 4. Se følgende link; http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/12620 Håper dette forklarer. det må være litt kont, for det er jæ@$'## vanskelig å få helt inn så det matcher de andre remhjula. Astroholm Endret August 5, 2010 av Astroholm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 åkei, den "svingehjul"... tenkte på svingehjul til motoren jeg... ;) men del nr 5 skal bare pase et sted(spor) med del nr 4. For å få den helt inn ville jeg prøvd å sette en stor skive under skrue nr 3 og prøve å stramme, da skal det komme den helt til bånn. Men har aldri prøvd på den men i sierra og det gikk helt fint, sørg for å smørre det litt i sporene da del nr 5 faktisk låser svinghjul så den ikke går rund uansett :) men kanskje andre experter har bedre forslag? :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroholm Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Problem løst. Fikk en kompis til å sitte og holde bremsene inne mens jeg drotil momentet på bolten. Er nå ferdig med å overhale toppen. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg