element Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 har mistet fører kortet på bil i 6 mnd. (grunnet farlig forbikjøring) de tok også førerkortet på moped og traktor. jeg vet jeg må ta teori og oppkjøring på bil på nytt, men må jeg dette på moped og traktor og da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 jøss trodde somregel man fikk beholde moped, hvertfall for sånn en sak... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Etter det jeg vet trenger du bare å ta opp igjen den 'tyngste' delen, dvs bil i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Det er sånne som deg som skaper dødsulykker! tenk over konsekvenser. 18 år med fersk lapp? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Stemmer at det er det tyngste kjøretøyet du må kjøre opp igjen på. Trenger kun oppkjøring og evt de kjøretimer kjøreskolen krever for å leie deg bil til oppkjøringen. I ditt tilfelle oppkjøring for bil og gjerne bare en time med kjøreskolen pluss selve oppkjøringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg