Forza3 Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Heisann Jeg tenkte vi kunne hatt en trackday denne dagen, savner å spille med andre for tiden. Så dette tenkte jeg at ville blitt kult. Det blir nok litt drifting og banekjøring for morroskyld. For mer info, kontakt meg Vresern96 Gamertag: Vresern96 Mvh Forza3 :jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hørtes spennende ut... Har du noen tanker rundt hva slags biler som skal brukes? Klasse og type biler, forzakit/ikke forzakit, slicks/ikke slicks? Har jo en haug med biler satt opp for race i diverse klasser. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hørtes spennende ut... Har du noen tanker rundt hva slags biler som skal brukes? Klasse og type biler, forzakit/ikke forzakit, slicks/ikke slicks? Har jo en haug med biler satt opp for race i diverse klasser. tenkte vell bare for å ha det litt gøy, kanskje en breisladd konkurranse, klassen og oppgradering spiller ikke noe særlig rolle, men har noen regler... MOTSATT KJØRERETNING TILVARER STRAFF! DISKRIMINERING TILSVARER KICKING! ØDELEGGING FOR ANDRE ER FORBUDT! INGEN R3,R2 og R1 ORGINALE BILER MED I LØPET! ellers så er det bare å more seg! Mvh Vemund Haarberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klemmetsmo Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 y0 y0 Jeg er med jeg, reglene går helt fint. Gametag: klemmetsmo , bare si meg en slags tid så er jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 (endret) Er med jeg også... Håper litt dulting er tillatt... Jeg er ingen drifter så hender det blir litt snurringer og noe ufrivillig dulting. Men jeg kan garantere at det ikke er med vilje. Er stort sett grip racing som er tingen for meg, men alltid morro å prøve noe nytt. Endret Juli 29, 2010 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Det blir arrangert ikveld 20:00 fram til alle har gått... Bare å joine, så invitere folk! .vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klemmetsmo Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 (endret) Den er grei. Ses kl 20.00 :) Er med jeg også... Håper litt dulting er tillatt... Jeg er ingen drifter så hender det blir litt snurringer og noe ufrivillig dulting. Men jeg kan garantere at det ikke er med vilje. Er stort sett grip racing som er tingen for meg, men alltid morro å prøve noe nytt. hehe, du er nok ikke den eneste, jeg har fått litt teken på Touge Drifting, men Sånn "standar" drifting så er jeg ute å kjører :P Endret Juli 29, 2010 av Klemmetsmo Meh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forza3 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Da har jeg lagd lobby, så nå er det bare å gå på min profil, så joine session progress... jeg vil starte med litt banekjøring for morroskyld... sånn at vi kan prate sammen og diskutere hva mer vi kan få ut av denne kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg