logitechsuck Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hei Jeg ønsker og bytte mine to JL Audio W7 13 i noe litt større noe. Sikter da mest etter feks. Digital Designs 9518/15g, Ground Zero GZPW 18/15SPL, FI Btl 18, Soundstream XXX-18/15 o.s.v Kan evt gjøre rent salg av de. Kom med bud :)' Mikael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
putsi Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Selg du kun samlet? evt hvor mye for en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Får du ikke nok bass med de der, så er det noe alvorlig galt med deg, hehe.... evt noe "galt" med oppkoblingen din ;) Men, det er jo noe som heter "mye vil ha mer" hehe Det der er ihvertfal noen seriøst bra elementer. Pris ønsker du for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logitechsuck Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Ville helst prøvd å få byttet i første omgang. Men 5000,- stk, eller noe rundt der. dissa er jo som nye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Todal91 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 jeg kjøper en om du vil selge separat? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toasted Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 er dem solgt ? hva amp kjørte du på dem ? Siter Leter etter felger til bilen min, 4x100 17" kom med forslag (helst Oz racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg