BlitzkriegRacing Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 4 stk 7x13 uten dekk av merke Starmag, made in UK.. dere har kanskje sett bilde av de før på en hvit Einser! Disse ble kjøpte til min Golf Cab -86 men fikk de kun på (foran) med 16mm spacere og de ble da stikkende for langt utenfor skjermene syntes jeg, gikk på uten spacere bak og der så de meget tøffe ut! Usikker på impress men skal gå rett på Opel med 4x100, evt realt tyskerstuk med spacere, felgene er hele og pene, ikke mye sår, de er lakkert hvite men trenger nok ny lakk! Bud over 1500,- Må hentes på Østlandet, avtales Flere bilder kan sendes pr sms Siter Rust is not a crime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg formoder at det er disse: http://www.midlandwheels.com/Shop/P-2790-7-x-13-JBW-Starmag-Black---4x100.html. Er det ET+6 på dine også? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlitzkriegRacing Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg formoder at det er disse: http://www.midlandwheels.com/Shop/P-2790-7-x-13-JBW-Starmag-Black---4x100.html. Er det ET+6 på dine også? Stemmer nok bra det ja.. har ikke målt selv og det står ikke noe ET noensteder såvidt jeg kunne se!! Felgen gikk inni kalipper foran :( Siter Rust is not a crime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti92 Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Du har ikke bilde av hvordan de ser ut på golfen din? Sett ovenfra altså. Siter Stoler selges!! 2500,-! http://www.bilforumet.no/tuning-styling/232154-2-x-racing-sportstoler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Sender du ikke? er int om du sender, jeg betaler selfølgelig frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlitzkriegRacing Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Du har ikke bilde av hvordan de ser ut på golfen din? Sett ovenfra altså. Har kun 2 bilder tatt da jeg testet på en felg bak.. men kan ta bilde av innside av felg etc om det ønskes! Kan sendes pr sms isåfall :D Siter Rust is not a crime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlitzkriegRacing Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Sender du ikke? er int om du sender, jeg betaler selfølgelig frakt. Ja jo klart da kan jeg sende :) ingenting i veien for det! Siter Rust is not a crime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlitzkriegRacing Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Solgt Siter Rust is not a crime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Bra selger, gikk fort med å få sendt de avgårde.. Håper på at de har kommet fram med posten til meg i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Faen at jeg ikke så denne før jeg som er på Gjøvik hele tiden nå :P Hva skal du ha dette på Øyvind? Ser du er på utkikk etter einser-deler og, kjøpt deg en til? :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 få på 165/55/13 dekk.. bytte ut med 15x7" gotti cup felgne som står på nå.. Ja eirik, en hvit en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg