arnearne Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 Vaska og polerte bilen i dag *klapp på skuldra til seg selv* satser på å få den på etterkontrollen i løpet av uka og få henta seter neste helg også :) Håper også å få fiksa forsterkeren min og å få den nye spilleren :) Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Kan jeg gå etter denne http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/balljt/balljoint.htm da jeg skal bytte Bærekula i mårra? : ) Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Henta Fire & Ice setene i dag :D måtte litt rensing til men håper på å få satt de inn i mårra. Fulgte også med panler til både dørene og bak til 3-dørs type GTi med høytalere. En 5,25 " og en tweeter i dørpanelene. Noen intereserte? Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 fin bil med riktige mods. må si jeg av og til savner Golf 2 litt. morsomme biler som ser bra ut med relativt enkle grep. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Kan også si at jeg håper å få sota bakruta og siderutene bak i enten 30 eller 35 da jeg får litt penger, men først må jeg se hva som er feil da den skal gjennom EU og et lite anlegg må på plass :) Koster 300 inkl frakt til alle 5 ruter på ebay, ferdig kuttet;) er bare å kline på :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Har vært lite aktiv i det siste her på forumet, men fikk bilen helt PPK godkjent idag og feiret det med å ta et bilde :D Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 nice :D gratiss :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Houston, we got a problem! Det er som følgende, "kroken" på enden av gasswiren som er festet på gasspedalen driver og hopper av hele tiden. Og det er ikke gøy da bilen slutter å akslerere og gasspedalen går helt inn når man skal kjøre ut av en rundkjøring. Så han noen, noen tips? Jeg vurderer, etter å ha satt kroken på plass 3 ganger å rett og slett lime den fast. Noe negativt med dette unntatt hvis det skal bli akktuelt å bytte motor? Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 jeg har opplevd det samme tidligere. først prøvde jeg å dytte den på plass, men det holdt helt til neste gang jeg gassa litt. deretter forsøkte jeg å bytte den gummiforinga som sitter i selve pedalbraketten (altså den gummiringen som kroken går gjennom). det holdt ca litt lenger. til slutt gikk jeg lei, og røska ut gasswire'n for å se på den. det viste seg at kroken var littegran bøyd, og det var nok til at den løsnet og sklei ut... konklusjon: se om kroken er bøyd... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Fant i dag ut at forsterkeren har streika, har prøvd det meste. Bytta remote, "tjuv-kobla" remoten, sjekka alle sikringer og prøvd å bytte jordingspunkt. Hadde egentlig ikke lyst til å fortsette å gjøre noe med bilen da, men tok meg sammen og satte inn høytalerene i dørene som jeg hadde lagd panelene klare til tidligere i uka. Legge ledninger inn i døra: Høytalere i dørene :D ( måtte ha de to "yttereste" skruene der fordi dekslene var ikke sterke nok til å henge av seg selv.) Kan ikke ha noen som ikke kan holde styr på beina sine i passasjer setet nå :P et lite tips til deg om du vil ha et litt finere interiør =)så kan du kjøpe holder til høytalerene dine her som er laget for 6,5" høytalere (http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_677_707/products_id/1828) eller om du skal ha 2 6,5" i hver dør (http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_677_707/products_id/1829) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ser ikke slik ut fortsatt :) Kan slenge opp noen bilde i mårra hvordan ser ut etter at jeg bytta til fire and ice seter og gti paneler. Det vil si at nå er alt av int. unntatt dash bytta fra orginalt :P De høyt. er forresten til salgs hvis noen vil kjøpe, så og si ikke brukt. 600,- Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Slikleis ser golfen ut inni nå :) Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 misunner deg så fint interiør :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jo, takk :) Kjøpte setene og panelene fra en her på forumet for bare 2200,- så er fornøyd med det :) og i tillegg er jo abc-stolpe panelene, taktrekk, takluketrekk, tepper og hattehylle bytta fra før så :) Men setene og panelen var ikke så fine da jeg kjøpte de, brukte en hel boks med Turtlewax extreme nano-tec på setene + en del varmvann og støvsuging (Hadde vært en katt i garasjen så var en del hår kan man si). Og støvsuging og vasking av trekkene, men siden jeg satt på de så kan jeg ikke justere sidespeilene lenger da :P Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ahh, så mange planer så lite penger. Det jeg vil gjøre med den i ca pri. liste nå: - Ny spiller (trengs sårt!) - Gti leppe - Grenrør - Kam fra 8v GTi el. - Gti sideskjørt Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg