MacGyver93 Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ahh, så mange planer så lite penger, sliter med det problemet jeg også :( Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2011 Gikk på en smell! I går (da jeg fikk lappen) begynte bilen å ule skikkelig, først på 3 gir før det "spredde" seg til alle gira, det blei også vanskelig å få den i 4. Veit det er girkassa da lyden fulgte turtallet og lyden forsvant på fri og da jeg trykka inn clutchen. En mekaniker venn av min far sa at det kunne bare være at den har lekt seg tom for olje og ikke hele kassa som tok kvelden. Noen tips? Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnearne Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Girkassa var skutt.. Fikk ny gjennom en kamerat av en kamerat av en kamerat (han som jeg kjøpte golfen fra! :) ) Kosta 500,- for kassa og levert inn til SS Performance i dag så skulle de ha bytta kassa i løpet av i morgen, knall! :) Siter Golf 1.8 sport '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Grattis med lappen og ny kasse! :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg