TurboAlven Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 årna meg nye støtdempere framme til golfen her en dag, og fikk da et sett med fjører som jeg vurderer å kappe :) hvordan er det å kjøre med? å hva er straffa hvis man kommer teknisk kontroll? dukenukem noe annet dere vil si om saken? skal ikke kappe mye, tenkte å kappe just slik at når jeg monterer fjøra på demperen så skal den holdes stram når jeg strammer mutteren i toppen :) Mvh TurboAlven Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 http://www.bilforumet.no/lover-and-regler/164902-kappa-fjaerer-politi-bt.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 takk :) men ble ikke mye klokere av det, argumenter fra alle kanter der.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Du får kjøreforbud om du blir stoppa. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Og det er sinnsykt ubehagelig. :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 da legger jeg vekk den planen :) takker folkens! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Senk til golf koster jo ikke mer enn en øl på et utested nå for tia... :D Ville ikke orka å kappe jeg heller :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 drit i sånt jall med kapping... senkefjører koster nesten ingenting uansett... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg