sortebill Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Har kjøpt en Dodge Grand Caravan der automatkassen skal være gåen. Har en nyoverhalt kasse fra en Grand Voyager liggende som jeg tenkte å sette inn. Har ikkje vært under bilen og sjekket, men det ligger en oljeflekk under når jeg prøver å sette den i gir. Er dette bare en lekkasje som kan ordnes, eller er hele kassen gåen? Evnt hva kan feilen være? Er ute etter tanker og synsing fra dere som har skrudd litt på disse bilene før jeg går i gang i morgen og går grundigere til verks. Trodde at når kassen var gåen ville en høre skrapelyder ol. når en satte den i gir, men her er det ingen lyder å høre, bare det at det ikke skjer noe... Takknemmlig for alle tips rundt dette evnnt kassebytte. Er i en 3.3 liter det er snakk om. 1996 modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutOve Skrevet November 5, 2010 Rapporter Share Skrevet November 5, 2010 Det kan vere hull i automat kassa....Har akurat byttet kasse selv...Dritt jobb!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg