Gå til innhold

gear kasse

Ranger emnet

Gou

Anbefalte innlegg

då va mailen sendt.. litt tidelig å ringa på ein sånn plass på ein lørdag kl 10:00....

så viss prisen va ok så sa eg at eg tok den..

så forhåpentligvis så kommer kassen i nærmaste framtid..

låvt å håpa jaffal :rolleyes:

off topic : prøvde fronten i går polo4rs3.. satt så et skudd den.. mangle bare litt lakk , netting å andre detaljer ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

prøvde fronten i går polo4rs3.. satt så et skudd den.. mangle bare litt lakk , netting å andre detaljer

Det er gull:) Legg ut noen bilder når du får den på da

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fekk pris på en gear kasse.. kjørt 60 000.. va åpnet og kassen var bra..

7000 pluss mva å sånne ting i norge.. når me kjøpe ting i sverige så e det vel kje sånn så i tyskland at me får avskreve noen prosenter ? eller..

så 7000xnorsk mva e ca 8700.. så viss eg seie 9000-9500 kr så e eg vel i mål !?

har sendt mailar på noen andre gear kasser også.. så får vel svar snart :)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cwx er koden på 16v kassa...jg betalte 7500 +mva mener jg å huske for en brukt..varte i 5 mnd:( Så kjøpte jg en "NY" overhalt av nbs 10 lappa ca(pga mye trøbbel med dem fikk jg den litt billigere) varte i 2 mnd!!:(:( SÅÅÅ bytta jg den( 1års garanti;)) og da viste det seg at den "nye" kassa va vist brukt så da fikk jg en OVERHALT...den holder ennå..MEN polo kassene er noe forbanna møkk! mn SEFF har det noe med kjøringa å gjer oxo.... mn mn;) stå på(høgrefoten)!! ;);)CWX er koden vertfal...på 95-98 6n 1,416v

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo_gti16v

cwx er koden på 16v kassa...jg betalte 7500 +mva mener jg å huske for en brukt..varte i 5 mnd:( Så kjøpte jg en "NY" overhalt av nbs 10 lappa ca(pga mye trøbbel med dem fikk jg den litt billigere) varte i 2 mnd!!:(:( SÅÅÅ bytta jg den( 1års garanti;)) og da viste det seg at den "nye" kassa va vist brukt så da fikk jg en OVERHALT...den holder ennå..MEN polo kassene er noe forbanna møkk! mn SEFF har det noe med kjøringa å gjer oxo.... mn mn;) stå på(høgrefoten)!! ;);)CWX er koden vertfal...på 95-98 6n 1,416v

Du kan ikke være mild mot gearkassene dine vil jeg påstå..:D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vett det e CWX.. :)

får kje te å ringa utenlands eg.. 0046 så vil ann kje "koble ut".. men har nå fått pris som sagt på en.. har en kasse så eg ska ringa når tlf`n vil.. en kasse så e gått 41000km å sko væra i bra stand.. men men..

tar et skikkeligt røsj på bilen nå.. få gjort mest mulig før eg får den på veien igjen :D

men å ta knekken på 3 gear kasser på 1år å 2.. det e jo heilt utroligt. hehe.. eg ska aldri ha noe ødelagt kasse i poloen min jaffal :cool:

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirr hirr - noterer ned dato - og merker kasse nr 1 ....

Så får vi se hvor lenge neste varer da Gou .

En ting - neste gang skifter faen ikke jeg :P

I så fall blir det vinge muttrer over alt....

Gruer meg til å få på igjen skruen til bakre motor festet + den faens driten av en gir overføring.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...sonic:Jeg TROR jg vet hvilken du mener...8mm LAAANG bolt under starter`n?? me sånn "kontramutter" lignende sak...heheh,den va noe PISS å få av med meg første gangen..:(

Men nå går det som smurt(3-4 ganger:) hehehehe...stå på ;)

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo_gti16v

hehehe...sonic:Jeg TROR jg vet hvilken du mener...8mm LAAANG bolt under starter`n?? me sånn "kontramutter" lignende sak...heheh,den va noe PISS å få av med meg første gangen..:(

Men nå går det som smurt(3-4 ganger:) hehehehe...stå på ;)

Yepp - thats the one....

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipe greier gou!

er det spesielle modeller som har problemer eller?

min har gått 142000 nå (42000 av meg) og har ikke hatt problemer ennå. (untatt det at du må ta den i 1. før revers, ellers lager den lyd:))

og kompisen min sin har gått nesten 200k og er forsatt i live..

begge er 96' 1,6 colourconcept

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

kjipe greier gou!

er det spesielle modeller som har problemer eller?

min har gått 142000 nå (42000 av meg) og har ikke hatt problemer ennå. (untatt det at du må ta den i 1. før revers, ellers lager den lyd:))

og kompisen min sin har gått nesten 200k og er forsatt i live..

begge er 96' 1,6 colourconcept

tja.. 16v har litt problemer.. men gjelde vel sånn polo genrelt.. iallefall gode gamle polo G40 ;) han så har skrudd utav min hadde vel G40 et år og to , å han hadde kassen utav 4 ganger :D

å ta den i 1 før revers er en fordel.. har nok med synkronisering å gjøør :cool:

llr`no

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

tja.. 16v har litt problemer.. men gjelde vel sånn polo genrelt.. iallefall gode gamle polo G40 ;) han så har skrudd utav min hadde vel G40 et år og to , å han hadde kassen utav 4 ganger :D

å ta den i 1 før revers er en fordel.. har nok med synkronisering å gjøør :cool:

llr`no

Hadde min inne på kasse service nå..byttet sim ring på skjalte akselen, og justert gir...ble fint som snus..og med 15% vacn rabatt hjalp på det..

Har tilogmed vindu som går alle veier som det skal nå..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hadde du den på service.. og pris?

Originally posted by Peltz

Hadde min inne på kasse service nå..byttet sim ring på skjalte akselen, og justert gir...ble fint som snus..og med 15% vacn rabatt hjalp på det..

Har tilogmed vindu som går alle veier som det skal nå..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Hvor hadde du den på service.. og pris?

Var vell egentlig ikke fulle kasse service, var vell litt skryt, men byttet simring på skjalte akselen, og justering av girene...

MEN, det var syke saker, kan godt hende det er en illusjon, men etter igså gikk kassa fra å være lastebil girstang, med kilometer med vandring, til å bli en tettstega liten sak... (DSG:D )

Betalte 1900 kr for dette, inkl. bytte av windusheis mekanisme..tror faen meg det er bill gates som har produsert vinduene på Polo...er ikke annet enn feil med deM:o

Dette ble gjort på Gumpens auto, VW forhandler her i byen, med 15 % vacn rabatt..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider