Sonick Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Dette er samme bildene som ligger på e T k A ? Fant ikke den delen vi ikke får til å passe i e T k A ... Men om noen har en 98 mod og vet om denne har wier overføring - så er det stag på den bilen vi skal ha kassen i. Det må gå ann å få bygget om til wier overføring i denne bilen i så fall ? Lettere det en å sende hele kassen i retur. Den er jo montert og alt nå - siste vi skulle gjøre å sette på stagene omtrenet... Og om noen finner et eksplosjons bilde av kassen fra baksiden - men overføringen så vis meg gjerne det ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Sonick Dette er samme bildene som ligger på e T k A ? Fant ikke den delen vi ikke får til å passe i e T k A ... Men om noen har en 98 mod og vet om denne har wier overføring - så er det stag på den bilen vi skal ha kassen i. Det må gå ann å få bygget om til wier overføring i denne bilen i så fall ? Lettere det en å sende hele kassen i retur. Den er jo montert og alt nå - siste vi skulle gjøre å sette på stagene omtrenet... Og om noen finner et eksplosjons bilde av kassen fra baksiden - men overføringen så vis meg gjerne det ... Fant ikke på 6N, men på 86c, del nr 25? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Link virker ikke her ivertfall Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Sonick Link virker ikke her ivertfall Funker her http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=046-00&cid=120 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Dette er ikke likt - på bilen til gou kommer det to stag frem fra gir spaken. Mens det kan tyde på at det er denne typen giroverføring som skal være på den nye kassen ... Den del 25 hang på den nye kassen - ivertfall noe som er meget likt. På den gamle var det en helt annen patent. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Sonick Dette er ikke likt - på bilen til gou kommer det to stag frem fra gir spaken. Mens det kan tyde på at det er denne typen giroverføring som skal være på den nye kassen ... Den del 25 hang på den nye kassen - ivertfall noe som er meget likt. På den gamle var det en helt annen patent. Tror du bare da kan skru av del 25 og skru på tilsvarende fra den gamle kassen? Denne delen er forresten en av 2 ting som skiller mellom 86c og 6N kassene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 det viser seg at svenskene har klart og sende feil kasse...... "SPE" står det på kassen.. om det skal være kasse kode eller ka det ska vær.. det vett nå kje me.. men eg sko nå hatt CWX.. så nå blir det tlf te sverige i morgen ! LENGE LEVE SVENSKE VITSER batman batman :dude: :dude: :dude: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 litt oppdateringer.... svenskene la seg flate for feilen sin.. så nå blir ny kasse sendt meget kjapp (skulle være her 3-7 dagar).. eg ska kje betala frakt eller noe sånt... i tilegg så skulle jeg få en kompasasjon (avhengig av hvor lang tid det går før jeg får kassen).. skulle bare mangle at jeg ikke får noen kr i avslag.. stakkars sonic og svein harald... hehe... men dei blir jo flinke(re) og mekke på gear kassen på polo da.. han svein harald hadde en G40 som han hadde utav kassen 3-4 ganger på 1 år og 2 :D men får eg feil kasse ein gong te så e det fare for at eg sprenge :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Skulle faen bare vert monter vingemutrer på de kasse skruene på den bilen .... Skal love deg jeg sjekke den nye kassen før jeg løfter den på plass.... Vi fant jo ikke ut at den gamle var feil før den sto helt på plass... så i morgen må den ut igjen for å sendes tilbake til sverige. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Tror vi skal melde oss på i NM i greakasse skifte - vi brukte 20 min på å ta den ut igjen i dag :) Vell å merke uten driv akslinger da disse ikke var satt på. Og bilen var jekket opp. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 g00d work ! btw.. eg kan ta tiden når den skal på plass igjen :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 da var ny gear kasse montert og testet.. fungerer veldig bra ;) takk til sonick og svein harald !! (weeeeee... lykkerus) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 da har vi offisielle polo forum gearkasse montører :D Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by mjepson da har vi offisielle polo forum gearkasse montører :D de begynner og få kontroll på bytte/mont. av kasse nå ja :D han svein harald hadde en Polo G40 i 2 år.. hadde kassen utav 3 gonger på den tiå :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hvorfor ikke leite i tyskland etter en Lupo GTI i tyskalnd den har 6trins kasse. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg